sâmbătă, 25 septembrie 2010

Toamna...


V-ati gandit vreodata ca toamna descrie viata? Superba la inceput, precum copilaria si adolescenta, cu aerul sau cald, culorile sale aramii, intalnirile cu prietenii prin cafenele, plimbarile in zori pe alei, banca unde indragostitii se saruta si copacii unde scriem "Cutare+Cutare=LOVE", iar mai apoi urata si cetoasa, rece si ploiasa, precum problemele pe care le intampinam cand ne maturizam. Viata este exact ca toamna.
Cand eram mai mica, in fiecare an numaram frunzele care cadeau si le pastram intr-un ierbar. Iar in zilele ploiase nu ma miscam de langa fereastra, ascultand o singura melodie, tare as vrea sa-mi amintesc care...
Sunt multi care urasc acest anotimp, asta pentru ca pur si simplu nu-l pot "decoda". Toamna are o semnificatie aparte, toamna e pur si simplu magnifica! Toamna ne putem indragosti, ne putem apropia de cei dragi mai mult si avem timp sa privim in sufletul nostru.

4 comentarii:

Sasha Fierce spunea...

Eu prefer primavara. E anotmipul in care m-am nascut si e la fel ca mine, capricioasa, schimbatoare, calda, rece, inselatoare, plina de viata...

Dizzy spunea...

ce frumos scrii :) eu astept fiecare anotimp cu nerabdare, pt ca imi da ocazia sa port hainutele abandonate cateva luni in sifonier :D

Nightfall-Elena spunea...

# Dizzy: Multumesc!:D
# shalimar0666: si eu m-am nascut primavara:>

Dizzy spunea...

si eu, si eu.. ce credeti, numai voi?! ;;) :))