luni, 6 septembrie 2010

Ghinion la shopping...

Eh, ca sa vezi! In a doua jumatate a lunii august am pus ochii pe niste balerini Benvenuti. Pe site nu mi s-au parut prea interesanti, dar i-am vazut apoi frumos expusi intr-o vitrina si m-au incantat. Din pacate singurul numar disponibil era 36. Am zis:"Nu-i nimic, ii gasesc prin Ploiesti"(nu eram in judetul meu atunci) si gasiti (n-)au fost. Nu aveau numarul 37! Programasem o vizita Bucurestiului, asa ca eram sigura ca o sa ii gasesc. Surpriza a fost ca nici acolo nu aveau numarul 37! Am probat numarul 38, dar alta culoare. Erau umpic larguti, dar mergeau. Din pacate, nu mi-am luat nici 38 pentru ca nu aveau culoarea rosie. So sad!
Si acestia sunt balerinii dupa care tanjesc:

3 comentarii:

Dizzy spunea...

eu port 36 si normal, mereu cand merg la cumparaturi, nici urma de acest numar prin magazine..rar se intampla sa prind marimea mea. am ratat multe modele din cauza asta ;))
dar in zara stiu ca numerele difera, mi-am luat oxfords nr 37 si se potriveau perfect;))

Nightfall-Elena spunea...

Pff... e nasol cand se-ntampla sa nu gasesti. Eu una fac crize:)))

Sasha Fierce spunea...

nu-s chiar asa draguti...sigur gasesti mai faini...