luni, 4 octombrie 2010

Rappin' On

Ok, o sa postez si eu ceva legat de Sarbatorile Toamnei la Mizil. Din nefericire, in primele doua seri nu am putut ajunge la concerte. Insa, am avut ocazia sa vad concertele in direct la TV. "Cantec Pentru Tatiana" a fost... nu am ce zice! Mi-a placut mult si-mi pare rau ca nu m-am dus.
Cat despre a doua seara... inafara de Spitalul De Urgenta, Spitalul De Nebuni cum le zic eu, care au fost bestiali, restu' a fost dezamagitor. Adica Alex Velea, pentru ca toti ceilalti sunt neimportanti si n-am auzit pana acum de ei. Nu sunt fana, nu prea-l ascult, dar cand il vedeam pe la TV cantand si dansand, imi placea ceea ce facea. Alex m-a dezamagit si anul trecut, dar am trecut dezamagirea pe faptul ca 'se grabea'. Anul acesta insa... Nu am nimic cu el, dar Alex a dat impresia ca nu stie deloc sa faca show si nu a cantat nici live. Pai de-aia vin oamenii la concerte, ca sa te auda LIVE! Pe deasupra a fost si arogant si nesuferit.
Andreea Banica a fost acceptabila.
A 3-a seara a fost mai frumos. De fapt se anunta o seara minunata avand in vedere ca vor veni Directia5, una dintre trupele mele preferate.
Nu prea ascult eu Connect-R, dar m-a impresionat profund! Omul asta stie sa puna suflet, sa faca show, canta foarte bine live si a aratat destul de clar ca-si iubeste fanii. Mi-a placut mult de el, iar melodiile sale sunt frumoase si el bestial!!!
Cat despre Directia5... nu i-am mai "intalnit" pentru ca am adormit.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Poti tu